PREKIŲ PRISTATYMAS
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
Šios Prekių pristatymo sąlygos reglamentuoja prekių, įsigytų elektroninėje parduotuvėje atora.lt (toliau – atora.lt, Pardavėjas), pristatymo tvarką, sąlygas, terminus, atsakomybės ribas ir kitus su prekių perdavimu Pirkėjui susijusius klausimus.
Prekių pristatymas vykdomas išimtinai per „Omniva“ paštomatų tinklą Lietuvos Respublikos teritorijoje, jeigu nenurodyta kitaip.
Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šiomis sąlygomis, jas supranta ir sutinka jų laikytis.
2. PRISTATYMO BŪDAS
2.1. Visos atora.lt parduodamos prekės yra pristatomos tik į Omniva paštomatus.
2.2. Pristatymas į Pirkėjo nurodytą adresą, per kurjerį ar kitais būdais nevykdomas, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas apie tai aiškiai informuoja raštu.
2.3. Omniva paštomatas pasirenkamas Pirkėjo užsakymo pateikimo metu. Pirkėjas privalo įsitikinti, kad pasirinko tinkamą ir veikiantį paštomatą.
3. PRISTATYMO TERMINAI
3.1. Įprastas prekių paruošimo ir perdavimo Omniva terminui laikas yra nuo 1 iki 5 darbo dienų, nebent konkrečios prekės aprašyme nurodyta kitaip.
3.2. Pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo:
- sėkmingo apmokėjimo gavimo momento;
- arba, kai taikoma, nuo pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo.
3.3. Pardavėjas neatsako už Omniva pristatymo terminų vėlavimą, kuris atsirado dėl:
- techninių gedimų;
- didelio siuntų srauto;
- oro sąlygų;
- force majeure aplinkybių;
- trečiųjų asmenų veiksmų ar neveikimo.
4. PRISTATYMO KAINA
4.1. Pristatymo kaina nurodoma užsakymo pateikimo metu ir gali kisti priklausomai nuo:
- pasirinkto Omniva paštomato;
- užsakymo vertės;
- galiojančių akcijų ar specialių pasiūlymų.
4.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti pristatymo kainas, tačiau tai netaikoma jau pateiktiems ir apmokėtiems užsakymams.
5. SIUNTOS PERDAVIMAS PIRKĖJUI
5.1. Apie siuntos pristatymą į Omniva paštomatą Pirkėjas informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu, kuriuose pateikiamas atsiėmimo kodas.
5.2. Pirkėjas privalo atsiimti siuntą per Omniva nustatytą laikotarpį. Neatsiėmus siuntos per nustatytą terminą, ji grąžinama Pardavėjui.
5.3. Grąžinimo atveju:
- pakartotinis siuntimas gali būti apmokestinamas papildomai;
- Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymą ir grąžinti pinigus, atskaičius pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
6. SIUNTOS PAŽEIDIMAI IR ATSAKOMYBĖ
6.1. Pirkėjas privalo atsiimdamas siuntą nedelsiant patikrinti pakuotės būklę.
6.2. Pastebėjus išorinį pakuotės pažeidimą ar akivaizdžius defektus, Pirkėjas privalo:
- nedelsiant kreiptis į Omniva;
- informuoti atora.lt el. paštu info@atora.lt.
6.3. Pardavėjas neatsako už siuntos pažeidimus, atsiradusius po jos perdavimo Omniva, išskyrus atvejus, kai nustatoma Pardavėjo kaltė.
7. NETEISINGAI NURODYTI DUOMENYS
7.1. Pardavėjas neatsako už siuntos nepristatymą ar vėlavimą, jeigu Pirkėjas pateikė neteisingus ar neišsamius duomenis.
7.2. Papildomos išlaidos, atsiradusios dėl Pirkėjo kaltės, tenka Pirkėjui.
8. FORCE MAJEURE
8.1. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prievolių nevykdymą ar netinkamą vykdymą, jei tai įvyko dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių, įskaitant, bet neapsiribojant:
- valstybės institucijų veiksmus;
- karantiną;
- streikus;
- IT sistemų sutrikimus;
- logistikos paslaugų teikėjų veiklos trikdžius.
9. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
9.1. Šios Prekių pristatymo sąlygos yra sudėtinė atora.lt Pirkimo–pardavimo taisyklių dalis.
9.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti šias sąlygas. Atnaujinta redakcija skelbiama Svetainėje.
9.3. Ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Pateikdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šiomis Prekių pristatymo sąlygomis ir sutinka jų laikytis.